Kaip sukurti „Žiedų valdovo“ pasaulį ir milijonus uždirbančią istoriją? (Kvietimas registruotis į "Cross Media Zen" konferenciją)

LKC inf.
2014 gegužės 16 d.

Ana Karenina įsimyli džedajų. Super Mario spaudžia ranką Žemaitei. „Žiedų valdovas” kariauja „Žvaigždžių karus”. Kaip jungti skirtingų medijų pasaulius ir kurti interaktyvias istorijas? Kaip jomis sudominti kuo platesnę auditoriją ir uždirbti milijonus? Kaip gimsta naujos kūrybiškumo formos? Į šiuos klausimus atsakymų ieškos gegužės 30-31 dieną Vilniuje, Šiuolaikinio meno centre, vyksiančios ketvirtosios konferencijos „Cross Media Zen” dalyviai.

Šiandien istorijų pasakojimų būdai kinta ir neapsiriboja viena platforma. Jie vis dažniau ieško naujų – interaktyvių – kelių, naudoja skirtingas medijas. Kokios yra tokio interaktyvaus istorijos pasakojimo subtilybės ir kaip pritraukti kuo didesnę auditoriją? Šiems klausimams bus skirta didžioji artėjančios konferencijos dalis. 

„Lietuvoje vis daugiau kino, audiovizualinio sektoriaus, žaidimų, žiniasklaidos, reklamos, viešųjų ryšių specialistų tiesiogiai dirba su interaktyvaus turinio projektais. „Cross Media Zen“ konferencija suteikia platformą šiem profesionalams susitikti, dalintis patirtimi, idėjomis ir ieškoti kūrybiškų technologijų pritaikymo formų”, – sako Rūta Bogužaitė, „Kūrybiškos Europos“ biuro Lietuvoje MEDIA skyriaus vadovė.

Konferenciją atidarys Lietuvos audiovizualinio sektoriaus atstovams jau pažįstamas Paul Tyler. 20 metų patirtį audiovizualiniame sektoriuje sukaupęs lektorius pasidalins įžvalgomis apie tai, kaip auditorija išgirsta apie istoriją, nusprendžia į ją įsitraukti ir kokia patirtimi dalinasi su kitais.

Amerikietis Adam Sigel pristatys pagrindinius principus, kaip yra kuriamos istorijos skirtingoms platformoms bei aptars dizaino, estetikos ir integracijos aspektus.

Su įvairiomis medijų bendrovėmis dirbančios įžvalgų ir inovacijų įmonės „Latitude research“ vadovas Steve Mushkin apžvelgs skirtingų auditorijų tipus. Ko jos dabar tikisi iš produktų ir juos supančių istorijų? Ko tikėsis po 5 ar 10 metų? Kokiais metodais reikėtų stengtis užkariauti jų širdis?

Scenaristas ir prodiuseris Jean Pierre Magro patars, kaip sukurti finansiškai sėkmingą interaktyvaus projekto strategiją Europoje, ir pristatys šiuolaikinius bei ankstesnius tokių projektų modelius.

Įvairiose Europos kino mokyklose paskaitas apie istorijų pasaulius ir susikertančias medijas dėstantis Jorg Ihle pristatys istorijų pasaulių, tokių kaip „Žvaigždžių karai“ ar „Žiedų valdovas“, kūrimo subtilybes.

Filipa Almeida, Europoje lyderiaujančios transmedijos įmonės „beActive“ atstovė, apibendrins, su kokiais iššūkiai susiduria nepriklausomi prodiuseriai ir kaip tuos iššūkius paversti naujomis galimybėmis.

Konferencijoje taip pat bus bandoma atsakyti į klausimą, ar Lietuvoje yra sąlygos klestėti interaktyviems projektams, bei bus pristatomi sėkmingų lietuviškų projektų pavyzdžiai.

Pirmoji konferencijos diena yra atvira visiems klausytojams.

Gegužės 31 dieną paraleliai vyks antroji konferencijos dalis – dirbtuvės, kuriose dalyvaus 60 atrinktų dalyvių, jas ves trys lektoriai. Jorg Ihle vedamų dirbtuvių tema – istorijų pasaulių kūrimas. Pascal Luban dirbtuvės turėtų sudominti norinčius daugiau sužinoti apie nemokamų žaidimų dizaino kūrimą. Paul Tyler padės ištobulinti atrinktų dalyvių vystomų projektų strategijas.

Renginiai vyks anglų kalba. Konferencija ir dirbtuvės yra nemokamos. Registruotis į konferenciją galima iki gegužės 28 dienos, į dirbtuves – iki  gegužės 25 dienos. Registracija – svetainėje http://www.crossmediazen.lt/. Dalyvių skaičius ribotas.

Renginį organizuoja „Kūrybiškos Europos“ biuro Lietuvoje MEDIA skyrius ir Lietuvos kino centras.

Komentarai